شکست داماش مقابل پرسپولیس

 

تیم فوتبال داماش گیلان ، در چارچوب این رقابت ها در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس رفت که در نهایت با نتیجه دو بر صفر مغلوب حریفش شد .

برغم اینکه از این دیدار استقبال خوبی نشده بود و حدود 20 هزار نفر به ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران آمده بودند و فشار چندانی روی بازیکنان تیم داماش گیلان نبود اما بازیکنان این تیم بسیار پراشتباه ظاهر شدند .

اشتباه بازیکنان داماش گیلان در این دیدار حرف اول را می زد و بیشتر پاس های بازیکنان این تیم به هم نمی رسید و به همین دلیل تیم فوتبال داماش گیلان نتوانست بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد .

تیم فوتبال داماش گیلان همیشه مقابل تیم های بزرگ بازی قایل قبولی را از خود به نمایش می گذاشت اما در این دیدار نتوانست بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در نتیجه یک شکست دیگر را نیز متحمل شد . 

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان این مسابقه ، در دقیقه 45 روی دخالت ˈ سیدجلال حسینی ˈ که در موقعیت آفساید قرار داشت و ضربه ˈ امین متوسل زاده ˈ به گل رسید و ˈ حمید رضا علی عسگریˈ در دقیقه 84 نیز از روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم تیمش را به ثمر رساند . 

در جریان این دیدار و در نیمه دوم ، ˈ مهرداد کفشگری ˈ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد و همچنین ˈ محمد مختاری ˈ بازیکن تیم داماش نیز پشت محوطه جریمه مرتکب خطا شد و با دریافت دومین کارت زرد به سرنوشت کفشگری دچار و از زمین بازی اخراج شد . 

با توجه به سایر دیدارهای برگزار شده تا پایان هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 14 امتیاز در مکان یازدهم  جدول رده بندی قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : شنبه 26 مهر 1392 ا 23:12 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.